Блог
Історія бренду Romain Jerome: високо злетів та голосно впав. Сміливі ідеї в дизайні, найкращі колекції та банкрутство
Бренд Romain Jerome — відома на весь світ годинникова марка, заснована у 2004 році. Попри те, що компанія почала своє існування не так давно, годинники цього бренду швидко припали до душі покупцям та зайняли провідні позиції у продажах. Популярність прийшла до марки відразу ж після випуску дебютного годинника Hole in One Golf, призначеного для гравців у гольф. Ці годинники мають функцію визначати номери лунок і кількість ударів, що дозволяє з легкістю відстежувати весь процес гри.
Короткий екскурс в історію бренду Ромен Жером
Бренд був заснований у 2004 році Аленом Байулазом (Баюлазом). Він назвав фірму на честь своїх двох синів. Спочатку компанія займалася виробництвом механічних годинників для гольфу. З приходом у 2006 році Івана Арпа марка радикально змінила напрямок, випустивши унікальну колекцію DNA of Famous Legends (ДНК знаменитих легенд). Під його початком під маркою RJ виходили унікальні експериментальні моделі.
Колекція DNA викликала захоплення у всьому світі через дивовижну концепцію: кожна модель колекції присвячувалась певним подіям, що відбувалися у світі.
Titanic-DNA
Іван Арпа вигадав небачену раніше концепцію «годинного ДНК» з інтеграцією до корпусу реальних частинок історично значущих субстанцій. Перший об'єкт — лайнер «Титанік», що затонув. Сталевий корпус Titanic-DNA був доповнений реальною культовою іржею — частинками з обшивки «Титаніка», що затонула, справжність яких була підтверджена нотаріально.
Прорив року — Moon Dust-DNA
Другий витвір віртуозного дизайнера присвячений висадці людей на Місяць. Крім місячного пилу, в корпус були впроваджені частинки обшивки «Аполлона 11», корабля «Союз» і навіть МКС.
Після звільнення Арпа у 2009 році, місце головного виконавчого директора зайняв колишній керівник Jaquet Droz Мануель Емч. Він змінює напрямок компанії та впроваджує серію годинників, присвячених культовим персонажам попкультури. Комерційно такий хід був успішним. Годинники Hello Kitty, Super Mario, Pikachu та Batman були прийняті із захопленням.
У 2017 році Емч залишає посаду виконавчого директора через напружені відносини з представниками контролювального акціонера Romain Jerome, проте увійшов до ради директорів після того, як залишив компанію.
Наступним у ролі головного директора виступив Марко Хедеші — колишній менеджер Hublot. Він трохи спростив виробництво годинників, розширив асортимент спортивними хронографами та зосередився на співпраці у галузі попкультури.
Хоч те, що торішня модель Spider Man стала важливою подією на годинниковому ринку в 2019 році, їй не судилося закріпити свої позиції через припинення фінансування компанії.
Падіння, банкрутство молодого бренду Romain Jerome
Компанія RJ збанкрутувала через те, що її мажоритарний акціонер — компанія, контрольована членом королівської родини Саудівської Аравії — вирішила більше не інвестувати кошти у бренд. Попри те, що компанія ніколи не була великим майстром годинника, максимальний виторг становив 20 млн швейцарських франків. Марка часто потрапляла в заголовки газет завдяки проникливому, а часом безглуздому маркетингу.
Згідно з оголошенням Romain Jerome, через різке припинення інвестування компанії, пошук нового покупця став неможливим. Усі 33 співробітники RJ втратили робочі місця через банкрутство. Компанії RJ WATCHES так і не вдалося увійти до числа найбільших швейцарських виробників годинників — навіть піковий виторг становив близько 20 мільйонів швейцарських франків. Проте, завдяки незвичайним та сміливим ідеям у дизайні та маркетингу, бренд користувався свого часу певною популярністю.